خدمات رفاهی: |
بوفه :
در محوطه بیمارستان برای رفع نیازهای متفرقه بیماران و مراجعین از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب پاسخگوی نیاز شماست.
واحد فتوکپی ( ورودی بیمارستان ) همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 12 شب آماده ارائه خدمات می باشد.
دستگاه خود پرداز:
جهت رفاه حال مراجعه کنندگان یک دستگاه خودپرداز جلوی درب نگهبانی نصب شده است نماز خانه : نمازخانه بیمارستان ، در ساعات شرعی جهت انجام فرایض دینی دایر می باشد.
سلف سرویس:
در طبقه همکف ساختمان واقع گردیده که مورد استفاده پرسنل قرار می گیرد. همراهان بیمار نیز می توانند جهت صرف غذا به سلف سرویس مراجعه نمایند.
تلفن عمومی رایگان:
در طبقه همکف ورودی اورژانس بیمارستان واقع شده است.
سالن کنفرانس بیمارستان :
جهت برگزاری کنفرانسهای علمی - آموزشی ، تخصصی ، عمومی و تشکیل جلسات گروه ها و انجمن های پزشکی در طبقه همکف واقع گردیده است
تاکسی سرویس :
جهت ایاب و ذهاب مراجعین تاکسی سرویس به طور شبانه روزی در بیرون محوطه در خدمت شماست.
واحد رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و انتقادات
واحد رسیدگی به شکایات و طرح تکریم ارباب رجوع این مرکز آماده دریافت نظرات ،پیشنهادات وشکایات شما می باشد.
طریقه ارتباط با ما:
1-دفتر مدیریت بیمارستان(طرح تکریم و رسیدگی به شکایات)
3-تماس با شماره 34737097-34737096-01334737017
4-مکاتبه از طریق صندوقهای طرح تکریم مستقر در ایستگاه پرستاری تمامی بخشها |