خدمات رفاهی:

 

 بوفه :

 

در محوطه بیمارستان برای رفع نیازهای متفرقه بیماران و مراجعین از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب  پاسخگوی نیاز شماست.

 

 

 واحد فتوکپی ( ورودی بیمارستان ) همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 12 شب آماده ارائه خدمات می باشد.

 

 دستگاه خود پرداز:

 

جهت رفاه حال مراجعه کنندگان یک دستگاه خودپرداز جلوی درب نگهبانی نصب شده است

نماز خانه :

نمازخانه بیمارستان ، در ساعات شرعی جهت انجام فرایض دینی دایر می باشد.

 

سلف سرویس:

 

در طبقه همکف ساختمان واقع گردیده که مورد استفاده پرسنل قرار می گیرد. همراهان بیمار نیز می توانند جهت صرف غذا به سلف سرویس مراجعه نمایند.

 

تلفن عمومی رایگان:

 

 در طبقه همکف ورودی اورژانس بیمارستان واقع شده است.

 

 سالن کنفرانس بیمارستان :

 

 جهت برگزاری کنفرانسهای علمی - آموزشی ، تخصصی ، عمومی و تشکیل جلسات گروه ها و انجمن های پزشکی در طبقه همکف واقع گردیده است

 

 تاکسی سرویس :

 

 جهت ایاب و ذهاب مراجعین تاکسی سرویس به طور شبانه روزی در بیرون محوطه در خدمت شماست.

 

  واحد رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

 

واحد رسیدگی به شکایات و طرح تکریم ارباب رجوع این مرکز آماده دریافت نظرات ،پیشنهادات وشکایات شما می باشد.

 

طریقه ارتباط با ما:

 

1-دفتر مدیریت بیمارستان(طرح تکریم و رسیدگی به شکایات)

 

3-تماس با شماره 34737097-34737096-01334737017

 

4-مکاتبه از طریق صندوقهای طرح تکریم مستقر در ایستگاه پرستاری تمامی بخشها

آخرین بروز رسانی : 1400/06/21